Καλοκαίρι γαρ… και πάντα χρειαζόμαστε κάτι δροσερό!

Δεν είναι κρίμα όμως ενώ προσέχουμε την διατροφή μας με νύχια και με δόντια, υποσχόμενοι στον εαυτό μας ότι δεν θα καταναλώσουμε πολλά λιπαρά κατά την διάρκεια της ημέρας, να ματαιώνουμε όλη την προσπάθεια το βράδυ μέσω των κοκτέιλς;

Όλοι γνωρίζουμε ότι ακόμα και το πιο αθώο κοκτέιλ κρύβει θερμίδες. Έτσι, αν δεν μπορούμε να βάλουμε την απόλαυση κάτω από την προσοχή της διατροφής θα ήταν καλύτερο και σίγουρα "ασφαλέστερο" να φτιάξουμε εμείς το κοκτέιλ που επιθυμούμε ελέγχοντας τα συστατικά του.

 

Καρπούζι Mojito: 100 θερμίδες

Στο συγκεκριμένο mojito αντί να βάλετε ζάχαρη, χρησιμοποιήστε ένα γουδοχέρι ή ένα μεγάλο κουτάλι για να συντρίψετε απαλά κύβους καρπουζιού με φρέσκα φύλλα δυόσμου. Προσθέστε το ρούμι και ανθρακούχο νερό και θα έχετε πετύχει ένα mojito με τις μισές θερμίδες.

 

Απλή Μαργαρίτα: 170 θερμίδες

Τα βασικά για την δημιουργία σας είναι: η τεκίλα, ο χυμός λάιμ, και triple sec. Ανακινήστε με πάγο και σερβίρετε. Μένοντας εντός των ορίων και καταναλώνοντας με μέτρο την χρήση του αλκοόλ - ένα για τις γυναίκες και έως δύο ποτά την ημέρα για τους άνδρες - είναι ένας άλλος τρόπος για να παρακολουθήσετε τις θερμίδες σας.

 

Piña Colada: 229 θερμίδες

Ρούμι που είναι εμποτισμένο με άρωμα καρύδας! Αντικαταστήσαμε την ζάχαρη με το γάλα καρύδας για να περιορίσετε την ποσότητα των θερμίδων ενώ στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε φρέσκες φράουλες και πάγο.

 

Vodka Iced Tea: 80 θερμίδες

Το μίγμα λεμονάδα και γλυκό παγωμένο τσάι, αρχίζει να γίνεται ένα δημοφιλές κοκτέιλ, όταν μάλιστα προσθέσετε ένα σφηνάκι βότκα. Μπορείτε να κόψετε από τις μισές θερμίδες σε αυτό το δροσερό ποτό με τη χρήση χαμηλής θερμιδικής αξίας λεμονάδα ή γλυκό τσάι με γεύση βότκα.

 

ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ:

  • Επιλέξτε φρέσκο χυμό 100% και όχι μιγμάτων.
  • Δοκιμάστε ανθρακούχο νερό ή σόδα αντί για αναψυκτικά.
  • Λιγότερα συστατικά σημαίνει λιγότερες θερμίδες.
  • Δώστε προσοχή. Το μέτρο είναι το κλειδί για την υγεία.

 

{fcomment}

Scroll to top