Επτά τροφές η μια καλυτερη από την άλλη. Τι προσφέρουν όμως στον εγκέφαλό μας;


Μήλα


Ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα! Τα υγιή φυτοχημικά που συμβάλλουν στην ωρίμανση του μήλου πραγματικά βοηθούν στην προστασία του εγκεφάλου από νευροεκφυλιστικές ασθένειες , όπως το Πάρκινσον και το Αλτσχάιμερ.

Μούρα


Οι ρώγες των μούρων περιέχουν πολλές αντιοξειδωτικές ενώσεις , που μπορεί να βοηθήσουν στην πρόληψη διαφόρων μορφών εγκεφαλικής βλάβης από τις ελεύθερες ρίζες. Τα πάντα, από την απώλεια μνήμης , εγκεφαλικά επεισόδια μπορεί να μειωθούν, ή ακόμα και να αποφευχθούν εξ ολοκλήρου με την κατανάλωση μόνο μιας χούφτας μούρων ή δύο την ημέρα.

Ξηροί καρποί


Οι ξηροί καρποί είναι ένα άλλο παράδειγμα των τροφίμων που μπορεί να δώσει στο μυαλό μας δύναμη. Έχουν εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Ε, που βοηθά να μειωθεί η απώλεια μνήμης καθώς γερνάμε. Επίσης, είναι γεμάτοι από υγιεινά λίπη, τα οποία βοηθούν την εγκεφαλική λειτουργία. Τα καρύδια και τα αμύγδαλα είναι δύο από τις καλύτερες επιλογές.

Κουρκούμη


Κουρκούμη (το κίτρινο μπαχαρικό που βρέθηκε στο Curries) έχει ισχυρές αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. Η φλεγμονή λοιπόν που σχετίζεται με την άνοια, εγκεφαλικά επεισόδια και πολλές άλλες ασθένειες μπορεί ν’ αποφευχθεί. Η προσθήκη συχνότερα κάρυ στο φαγητό σας θα σας ευεργετήσει,ο δε εγκέφαλός σας θα σας ευχαριστήσει.

Κρόκοι αυγών


Ο κρόκος του αυγού περιέχει χολίνη που είναι ένα από τα πιο σημαντικά θρεπτικά συστατικά για τον εγκέφαλο - φαίνεται να μας βοηθάει να διατηρηθεί η γνώση. Εφ 'όσον έχετε και μια υγιεινή διατροφή, τρώγοντας ένα αυγό την ημέρα δεν θα έχετε καμία αρνητική επίδραση στην υγεία σας σε σχέση με τα επίπεδα χοληστερόλης.

Σολομός


Σολομός (και άλλα λιπαρά ψάρια πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα) πιστεύεται ότι διατηρεί την υγιή λειτουργία του εγκεφάλου. Επιπλέον, πραγματικά βοηθά τα νευρικά κύτταρα μας να επικοινωνούν αποτελεσματικά με ένα άλλο. Αυτό, στην ουσία, παίζει θετικό ρόλο στη μνήμη μας και διαδικασίες μάθησης.

Στρείδια


Τα στρείδια είναι πλούσια σε σίδηρο και ψευδάργυρο, τα οποία βοηθούν την ικανότητά σας να συγκεντρωθείτε. Επιπλέον, είναι γεμάτα από Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα.

 

 

{fcomment}

 

Scroll to top